خرید پارچه می‌تواند کار دشواری باشد، به خصوص وقتی با تنوع زیاد پارچه‌ها در بازار روبرو می‌شوید. در این مقاله، نکاتی را برای کمک به شما در انتخاب پارچه مناسب ارائه می‌دهیم. ما در مقاله راهنمای خرید پارچه چاپی تمام سعی خود را کرده‌ایم که به تمامی سوالات شما پاسخ دهیم

باعث افتخار ما است که شما مجموعه ما را برای خرید انتخاب کردید.

توصیه میکنیم برای خرید و سفارش بهتر، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید، امیدواریم راهنمایی های ما کمک کند که شما بتوانید انتخاب و خرید خوبی را با ما تجربه کنید.

خدمات و محصولات ما به سه دسته تقسیم میشود که بهتر است بسته به نیاز خود بهترین محصول و خدمات را انتخاب کنید.

1- خدمات اختصاصی طراحی و چاپ: 

راهنمای خرید پارچه چاپی مناسب برای تولید کننده ها و پارچه فروش ها

اگر تولید کننده یا پارچه فروش هستید و بدنبال ایجاد تنوع در تولیدات خود هستید و علاقه مندید که پارچه هایی با طرح اختصاصی خودتان داشته باشید، میتوانید از قسمت ثبت سفارش چاپ اختصاصی در صورتی که فایل آماده ای برای چاپ دارید اقدام کنید، یا اگر ایده ای دارید که نیاز دارید طراحی اختصاصی برای شما انجام شود، میتوانید در قسمت سفارش طراحی در صفحه فروشگاه اقدام به ثبت سفارش کنید.

تولید کننده هایی که سرعت سفارش براشون در اولویت هست و نیاز دارند که در سریع ترین زمان ممکن پارچه های چاپ شده خود را تحویل بگیرند، میتوانند از قسمت سفارش پارچه های چاپی طرح خودشون رو انتخاب کنند سپس پارچه مورد نظر رو انتخاب کنند و سفارش خودشون رو ثبت کنند.

یکی دیگر از خدماتی که تولید کننده ها میتوانند از آن استفاده کنند، چاپ dtf است، در این روش برای چاپ تیکه ای لوگو یا طرح اختصاصی خودتان روی انواع پوشاک میتوانید سفارش ثبت کنید و اگر مایل هستید اطلاعات بیشتری در رابطه با این روش چاپ کسب کنید مقاله چاپ لیبل به روش دیجیتال را مطالعه کنید. 

2- سفارش از طرح های آماده :

راهنمای خرید پارچه چاپی مناسب برای مصرف شخصی

راهنمای خرید پارچه چاپی

راهنمای خرید پارچه چاپی

اگر مصرف کننده هستید و برای دوخت شخصی نیاز به پارچه چاپ شده دارید گزینه مناسب برای شما انتخاب و خرید از طرح های آماده است، که میتوانید از قسمت فروش پارچه های چاپی طرح مورد نظر را انتخاب کنید و سپس پارچه خود را از منوی صفحه محصول مشخص کنید و ثبت سفارش کنید.

یکی دیگر از خدمات ما که میتوانید از آن استفاده کنید چاپ لیبل حرارتی مناسب روی لباس است، شما میتوانید از بین طرح های آماده لیبل انتخاب کنید و خودتان هم آن را بروی سطح لباس پرس کنید. برای اطلاع بیشتر از این روش چاپ، مقاله چاپ لیبل به روش دیجیتال را مطالعه کنید.

3- سفارش محصولات آماده با طرح دلخواه 

سفارش محصولات آماده مناسب مصرف کننده هایی که علاقه مند هستند محصولات اختصاصی با سلیقه خودشان را سفارش دهند و از طرح های محدود بازار خسته شده اند، شما میتوانید بدون این که چالش های دوخت و تولید را متحمل شوید، از طرح های آماده سایت ما طرح مورد علاقه خودتون رو انتخاب کنید و از قسمت محصولات چاپی سفارش خودتون رو با طرح انتخابی خودتون ثبت کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

راهنمای سفارش انواع پارچه و کاربرد آن

شناخت جنس پارچه

بهتر است اگر میخواهید پارچه ای انتخاب کنید راجب آن اطلاعات کاملی داشته باشید تا بتوانید انتخاب درستی انجام دهید.

بیشتر پارچه هایی که در این روش از چاپ دیجیتال کاربرد دارند و مورد استفاده قرار میگیرند با استفاده از الیاف مصنوعی تولید شده اند، این نوع از پارچه ها کاربرد های فراوانی دارند، این پارچه ها با توجه به کاربردی که دارند تولید شده اند و مناسب انواع استفاده هستند، در زیر به برخی از آنها اشاره میکنیم که با انواع استفاده آنها آشنا شوید.

 انواع پارچه مناسب پوشاک :  

پیراهن، شومیز، هودی، سوییشرت، انواع پوشاک ورزشی، کاپشن، بارانی، لگ، شلوار،لباس خواب، لباس زیر، مانتو، شال و روسری، حوله، پیش بند های آرایشگاه، زیر انداز های نوزاد و بسیاری محصولات دیگر که برای گروه های سنی مختلف طراحی و تولید شده اند.

پارچه های مناسب برای پوشاک تنوع بالایی دارند که به طور مثال میتوان به انواع کرپ، انواع ساتن، انواع تور و حریر، انواع مخمل و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، شما میتوانید برای اطلاع از انواع پارچه های موجود در بازار ایران که مناسب چاپ انواع پوشاک هستند مقاله مربوط به پارچه های مناسب پوشاک رو مطالعه کنید تا بیشتر با انواع آن آشنا شوید. 

انواع پارچه مناسب دکوراتیو و دکوراسیون:

انواع پارچه مناسب دکوراتیو و دکوراسیون

انواع پارچه مناسب دکوراتیو و دکوراسیون

بسیاری از لوازم منزل را میتوان با این روش تولید کرد و رنگ و جلوه متفاوتی به محل کار یا زرندگی خود بخشید، یا تولید کننده هایی که این محصول را تولید میکنند میتوانند با استفاده از خدمات چاپ دیجیتال تنوع بی نظیری به محصولات خود بدهند، برخی از محصولاتی که میتوان نام برد شامل، انواع کوسن، روفرشی، پادری، فرشینه، رانر و رومیزی، انواع پرده، پارچه های مبل، تابلو های دیواری، سرویس ها ملحفه و روبالشتی و بسیاری محصولات دیگر است، که میتوان با پارچه هایی با تنوع بالا و بدون محدودیت در هر طرح و اندازه به تولید رساند.

پارچه های مناسب برای استفاده در محصولات دکوراتیو و دکوراسیون پارچه هایی هستند که مشخصات متفاوتی نسبت به پارچه های مورد استفاده در صنعت مد و پوشاک دارند و برای محصولات با کاربرد دکوراتیو طراحی و تولید شده اند، شما میتوانید برای آشنایی با پارچه های مورد استفاده در طراحی دکوراسیون مقاله مربوط به پارچه های مناسب برای استفاده در دکوراسیون را مطالعه کنید.

راهنمای ثبت سفارش پارچه چاپی 

راهنمای ثبت سفارش پارچه چاپی

راهنمای ثبت سفارش پارچه چاپی

ثبت سفارش برای پارچه ها بصورت متری انجام می‌شود، و ثبت سفارش حداقل از 3 متر شروع می‌شود و تا 10 متر بصورت 3 متر ،  6 متر، 9 متر و بعد بصورت یک متر، یک متر، قابل اضافه شدن به سبد خرید هست. برای ثبت سفارش و خرید کافیه از طریق صفحه فروشگاه اقدام کنید.

اگر هنوز سوالاتی در ذهن دارید یا نیاز به مشاوره دارید، با پر کردن فرم مشاوره چاپ پارچه رادوینا در صفحه اول یا تماس با شماره ۰۲۱-۹۱۳۰۲۰۰۷ با ما در ارتباط باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص خرید پارچه چاپی کسب کنید. تیم مشاوران ما آماده است تا به شما در راه‌اندازی طرح‌های خاص و جذابتان کمک کند.